Pachet promo vacanta Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada Croaziere pe Nil Egipt
Pachet promo vacanta Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada Croaziere pe Nil Egipt imagine 2
Pachet promo vacanta Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada Croaziere pe Nil Egipt imagine 3
Pachet promo vacanta Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada Croaziere pe Nil Egipt imagine 4
Pachet promo vacanta Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada Croaziere pe Nil Egipt imagine 5
Pachet promo vacanta Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada Croaziere pe Nil Egipt imagine 6
CALCULEAZA TARIF
de la 759€
/pers/sejur
Croaziere pe Nil Egipt - Vezi harta

Pachet Charter Hurghada - Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada, cu plecare din Bucuresti Croaziere pe Nil

Foarte bine 8,6din 68 comentarii
de la 759€
/pers/sejur
Alege data de plecare
  • 899€ Vi
    09 dec.
  • 759€ Vi
    06 ian.
  • 759€ Vi
    13 ian.
  • 899€ Vi
    27 ian.
  • 759€ Vi
    10 feb.
  • 759€ Vi
    24 feb.
  • 759€ Vi
    03 mar.
  • 899€ Vi
    10 mar.
  • 899€ Vi
    17 mar.
  • 759€ Vi
    24 mar.
  • 899€ Vi
    31 mar.
  • 899€ Vi
    21 apr.
  • 899€ Vi
    28 apr.
  • 899€ Vi
    05 mai
  • 899€ Du
    17 sept.
  • 759€ Du
    24 sept.
  • 859€ Du
    01 oct.
  • 999€ Du
    08 oct.
  • 999€ Du
    15 oct.
  • 859€ Du
    22 oct.
  • 899€ Du
    29 oct.
  • Disponibil
  • Ultimele locuri
  • Epuizat

Tarife/persoana/pachet X nopti Charter Hurghada - Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada, cu plecare din Bucuresti - Croaziere pe Nil, Egipt

Alege structura de ocupare
Orar de zbor
Bucharest
Male
1 stop
08:15
05.01.2021
12:45
05.01.2021
Male
Bucharest
1 stop
09:15
10.01.2021
13:45
10.01.2021
TOTAL:
Servicii incluse:
  • Asistenta turistica in limba Romana
  • Bilet de avion Bucuresti - Hurghada - Bucuresti
  • Cazare 3 Nopti cu All Inclusive in hotel de 5* in Hurghada
  • Cazare 4 nopti in cabina dubla, pe nava de croaziera de 5 stele cu pensiune completa
  • Taxe de Aeroport
  • Toate transferurile din program cu autocar modern
  • Un bagaj de cala si un bagaj de cabina / persoana
Servicii neincluse:
  • Taxa de viza - 29 Usd / Eur/ pers (se plateste la sosire pe aeroport)
  • TAXA SERVICE croaziera - 35 Euro/ persoana (obligatorie, se achita la fata locului)

Servicii optionale:

  • Pachet Excursii Optionale pe parcursul croazierei - 199 EUR

Pachet Charter Hurghada - Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada, cu plecare din Bucuresti Croaziere pe Nil

Itinerariu:
Ziua 1. București – Hurghada
Check-in și îmbarcare pe aeroportul din București Otopeni cu destinația Hurghada. Transfer și cazare la Amarina Abu Soma Resort 5* sau similar.


Ziua 2. Hurghada – Luxor
Mic dejun la pachet. Plecare diminieata devreme spre Luxor și îmbarcare pe nava de croazieră Jaz Crown Prince 5* sau similar. După prânz, timp liber sau excursie opțională pe Malul Estic al Nilului pentru a vizita Templul Karnak*, complex religios dedicat zeului Amon-Ra, și Templul Luxor*. Cină și cazare la bordul navei de croazieră.

Ziua 3. Luxor – Esna – Edfu
Mic dejun. Acostare pe Malul Vestic al Nilului. Timp liber sau excursie opțională la Valea Regilor*, cunoscută pentru mormintele faraonilor și regilor egipteni, vizită la Templul Reginei Hatshepsut*, singura femeie faraon din istoria Egiptului, la Deir el-Bahari* și la Coloșii din Memnon*. Traversarea ecluzei din Esna și continuarea călătoriei spre Edfu. Cină și cazare la bordul navei de croazieră.


Ziua 4. Edfu – Kom Ombo – Aswan
Mic dejun. Timp liber sau excursie opțională la Templul Zeului Horus* din Edfu, una dintre construcțiile cu cea mai complexă arhitectură din Egipt. Prânz la bordul navei de croazieră și continuarea călătoriei spre Kom Ombo, unde, opțional, se poate vizita templul dedicat zeilor Sobek și Haroeris*. Seara, navigare spre Aswan. Cină și cazare la bordul navei de croazieră.

Ziua 5. Aswan
Dacă timpul permite, se poate vizita opțional Templul Abu Simbel** (aflat la o distanță de aproximativ 290 km/sens). Întoarcere în Aswan în jurul orei 13. 

Timp liber sau, opțional, plimbare cu felucca** în jurul Insulei Elephantine** pentru a vizita Grădina Botanică** sau Satul Nubian**.
Separat, se poate face o excursie la Templul Philae*, dedicat zeiței Isis, barajul din Aswan* și Obeliscul neterminat*. Cină și cazare la bordul navei de croazieră.
Opțional – Spectacol de sunet și lumini în Aswan**


Ziua 6. Aswan – Hurghada
Mic dejun. Debarcare, transfer cu autocarul la Hurghada (aproximativ 535 km, 8-10h in funtie de trafic) și cazare la Hotel Amarina Abu Soma Resort 5* sau similar în Hurghada. Timp liber la dispoziție pentru restul zilei.

Ziua 7. Hurghada – Cairo*
Mic dejun. Timp liber pentru relaxare la plajă sau excursie opțională la Cairo* pentru a vizita Piramidele din Giza, Marele Sfinx și Muzeul din Cairo. Hotel Amarina Abu Soma Resort 5* sau similar în Hurghada. 

Ziua 8. Hurghada – București
Mic dejun. Transfer la aeroport pentru check-in și îmbarcare cu destinația București Otopeni.

 

Servicii neincluse în preț:
• Asigurare medicală și storno (asigurarea medicală internațională este obligatorie)

• Băuturile alcoolice și nealcoolice la pensiune completă
• taxa service obligatorie (servicii croaziera): 35 Euro/ persoană
• Taxă de viză pentru Egipt 28 USD sau 28 EUR – se achita pe aeroport (25 USD taxa viza + 3 USD asistenta pentru obtinerea vizei pe aeroport)


Servicii opționale neincluse în preț:
• Pachet excursii opționale pe parcursul croazierei: 199 Euro/ persoană

• Pachet excursii opționale pe parcursul croazierei: 259 Euro/ persoană (pentru plata la fata locului)
• Excursie la Cairo: 110 Euro/ persoană ( se achita la fata locului)


Acte necesare:
• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat și pașaportul temporar)

Grup minim pentru organizarea croazierei: 25 persoane.

 Note importante:

1. Copiii 2-11,99 ani care stau in cabina cu 2 adulti nu beneficiaza de al treilea pat. 

2. Itinerariul poate suferi modificari in functie de orarul de zbor.

3. Programul croazierei poate fi modificat în funcție de condițiile meteo și de navigație.

4. Pachetul de excursii optionale marcate cu * se poate rezerva doar in avans la tariful special de de 199 Euro/ persoana, si include urmatoarele vizite: Templul Karnak, Templul Luxor, Valea Regilor, Templul Hatshepsut, Colossi din Memnon, Templul Kom Ombo,  Templul Philae din Aswan si Barajul Inalt din Aswan.

5. Pachet excursii opționale pe parcursul croazierei: 259 Euro/ persoană (pentru plata la fata locului)

6. Excursiile marcate cu ** se pot rezerva doar la fata locului si nu sunt incluse in pachetul de excursii optionale marcate cu *.

7. In functie de programul vizitelor la obiective, micul dejun se va servi foarte devreme sau la pachet!

Facilitati:
  • Internet
  • Fitness
  • Situat pe plaja
  • Recomandat familiilor cu copii
Recenzii
Nota acestui hotel este bazata pe 68 comentarii
8,6
  • Cazare
    8.8
  • Mâncare
    8.6
  • Locaţie
    9.0
  • Raport calitate-preţ
    8.2
  • Personal hotel
    8.7
Cristina
Romania
4 Iulie 2022
8,4 Foarte bine

V.

V.

Cuplu
Romania
11 Mai 2022
6,8Placut

Amabilitatea personalului.

Curatenia din camere, atat pe croaziera, cat si in hotel (gravity) a fost mult sub asteptari. In cea de pe croaziera era foarte multe de par, foarte mult praf, neaspirat de muuulte luni. Camera hotelului se vedea ca este noua, probabil hotelul doar ce fusese construit, motiv pentru care era ffff mult moloz si praf de la constructie in camera. In cea de-a doua camera pe care am avut-o la acelasi hotel, erau urme de gem si ketchup pe jos.

Cuplu
Romania
28 Aprilie 2022
6,8Placut

Varietatea activitatilor, este locul ideal pt familii cu copii

Personalul nepoliticos, intarzierea checkinului, camera unde lipsea apa calda si televizor...au fost diverse probleme

Grup de prieteni
Romania
16 Februarie 2022
9,6Exceptional

amplasarea

micul dejun la pachet

Grup de prieteni
Romania
16 Februarie 2022
8,8Fabulos

Resortul.Amarina excelent Vasul de croazieră nesatisfăcător

Amarina resort ...TOTUL

Singur
Romania
3 Noiembrie 2021
9,2Superb

Amplasamentul, posibilitățile de distracție

Nu este cazul

Singur
Romania
3 Noiembrie 2021
7,2Bine

Spatiile de cazare

Masa + bauturile

Cuplu
Romania
3 Noiembrie 2021
7,2Bine

Hotelul, cazarea pe vasul de croaziera, mancarea in ambele locatii au fost bune dar organizarea turului si optimizarea din punctul de vedere al turistilor a fost foarte slaba. Deasemeni comunicarea cu agentii romani de turism (din Romania si din Hurgada) a fost foarte slaba si lipsita de profesionalism. Acest circuit a fost conceput de persoane care nu l-au facut efectiv ci l-au creat din fata calculatorului si l-au facut sa devina insuportabil pentru o vacanta. Locatia hotelului Amarina - foarte departe de Hurgada (60km)si foarte departe de Cairo . Nu am fost informati ca hotelul a fost schimbat(am aflat de schimbare la iesirea din aeroportul din Hurgada) motiv pentru care am completat cu informatii false formularele oficiale la intrarea in Egipt. In prima zi am petrecut 4h in receptia hotelului sa primim cheile camerelor pentru ca a doua zi la 6 am sa plecam catre Luxor -nu am inteles pentru ce checkin si checkout pentru mai putin de 15 ore. - o zi pierduta. Croaziera a fost placuta desi vasul era departe de a fi unul de 5*. Ghidul local profesinist si cu dorinta de a impartasi informatii precum si doritor sa ne faca sederea si experienta cat mai placute. Calatoria Aswan-Hurgada a fost lunga (7h) si ar fi putut fi inlocuita cu o calatorie cu trenul sau cu avionul direct la Cairo- sigur ca, cu alte costuri (frumos ar fi fost sa avem de ales). Am mai petrecut cateva ore in hotelul Amarina dupa care la ora 2am am plecat catre Cairo. (desi am fost informati ca ora de plecare va fi 1am - am stat in receptie asteptand sa vina cineva si fara posibilitatea sa aflam vreo informatie, nu am avut vreun numar de contact de la cineva, nimeni la receptie nu stia nimic) Este inacceptabil sa inghesui 14 turisti plus un agent de paza(care tusea), un ghid si 2 soferi intr-un microbuz de 16 locuri in conditii de pandemie. Calatoria la Cairo a fost de 24 ore in conditii greu de suportat(fara loc de picioare, fara posibilitatea sa pui un rucsac undeva, umar la umar si cu bagajul in brate) Profesional ar fi fost sa primim aceste informatii despre conditiile de calatorie si durata calatoriei inainte de a achizitiona excursia optionala in asa fel incat sa putem lua decizia cea mai corecta din punctul nostru de vedere. Ghidul local s-a straduit sa ne faca excursia cat mai placuta desi atunci cand nu esti in zona de confort nu ai cum sa te simti bine. Este o mare diferenta intre a organiza sejururi si tururi. Sugestii pentru organizatorii tururrilor viitoare - sa se puna in pielea turistilor si beneficiarilor de servicii inainte de a lansa spre vanzare orice fel de pachet turistic.

Hotelul, cazarea pe vasul de croaziera, mancarea in ambele locatii au fost bune dar organizarea turului si optimizarea din punctul de vedere al turistilor a fost foarte slaba. Deasemeni comunicarea cu agentii romani de turism (din Romania si din Hurgada) a fost foarte slaba si lipsita de profesionalism. Acest circuit a fost conceput de persoane care nu l-au facut efectiv ci l-au creat din fata calculatorului si l-au facut sa devina insuportabil pentru o vacanta. Locatia hotelului Amarina - foarte departe de Hurgada (60km)si foarte departe de Cairo . Nu am fost informati ca hotelul a fost schimbat(am aflat de schimbare la iesirea din aeroportul din Hurgada) motiv pentru care am completat cu informatii false formularele oficiale la intrarea in Egipt. In prima zi am petrecut 4h in receptia hotelului sa primim cheile camerelor pentru ca a doua zi la 6 am sa plecam catre Luxor -nu am inteles pentru ce checkin si checkout pentru mai putin de 15 ore. - o zi pierduta. Croaziera a fost placuta desi vasul era departe de a fi unul de 5*. Ghidul local profesinist si cu dorinta de a impartasi informatii precum si doritor sa ne faca sederea si experienta cat mai placute. Calatoria Aswan-Hurgada a fost lunga (7h) si ar fi putut fi inlocuita cu o calatorie cu trenul sau cu avionul direct la Cairo- sigur ca, cu alte costuri (frumos ar fi fost sa avem de ales). Am mai petrecut cateva ore in hotelul Amarina dupa care la ora 2am am plecat catre Cairo. (desi am fost informati ca ora de plecare va fi 1am - am stat in receptie asteptand sa vina cineva si fara posibilitatea sa aflam vreo informatie, nu am avut vreun numar de contact de la cineva, nimeni la receptie nu stia nimic) Este inacceptabil sa inghesui 14 turisti plus un agent de paza(care tusea), un ghid si 2 soferi intr-un microbuz de 16 locuri in conditii de pandemie. Calatoria la Cairo a fost de 24 ore in conditii greu de suportat(fara loc de picioare, fara posibilitatea sa pui un rucsac undeva, umar la umar si cu bagajul in brate) Profesional ar fi fost sa primim aceste informatii despre conditiile de calatorie si durata calatoriei inainte de a achizitiona excursia optionala in asa fel incat sa putem lua decizia cea mai corecta din punctul nostru de vedere. Ghidul local s-a straduit sa ne faca excursia cat mai placuta desi atunci cand nu esti in zona de confort nu ai cum sa te simti bine. Este o mare diferenta intre a organiza sejururi si tururi. Sugestii pentru organizatorii tururrilor viitoare - sa se puna in pielea turistilor si beneficiarilor de servicii inainte de a lansa spre vanzare orice fel de pachet turistic.

Cuplu
Romania
3 Noiembrie 2021
8,4Foarte bine

Ambientul

Lipsa de comunicare între recepționeri și ghizi

Cuplu
Romania
22 Septembrie 2021
6,8Placut

curatenia

Fluiera vantul prin usile de la camere!,mobilier cam degradat,presiune slaba a apei la chiuveta de la baie.

Grup de prieteni
Conditii de rezervare la Pachet Charter Hurghada - Croaziera pe Nil si sejur in Hurghada, cu plecare din Bucuresti Croaziere pe Nil

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 30% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare din vina turistului; - Diferenta de 70% se achita cel tarziu cu 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.
- Pentru pachetele cu reducere Early Booking, rezervarea se achita integral pana la data expirarii promotiei.

Conditii de anulare:
- 30% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare.
- 100% penalizare pentru anularea cu mai putin de 30 de zile inainte de plecare.

Conditii de calatorie in Egipt
Ultima actualizare: 04-10-2022 14:46:22

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:

 

ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022 

Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.

Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906 

 Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE:  https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

 Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM   vor plati taxa de viză începând cu  1 Mai 2021.  Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport)  și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash si doar in euro. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt si pentru validitatea testului COVID-19 efectuat in Romania!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-RomaniaOBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).

 Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului, inclusiv, dar fără a se limita la purtarea mastii de protectie pe tot parcursul zborului in contextul actual al pandemiei de COVID19, fumat, consumul de băuturi alcoolice şi droguri, sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

 Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

Informatii utile:

  • ·        Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
  • ·        Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
  • ·        Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere.
  • ·        Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
  • ·        Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
  • ·        Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta. 
  • ·        Apa de la robinet nu este potabila, este recomandata apa imbuteliata ( pentru baut, spalat pe dinti, spalatul fructelor).
  • ·        Pe parcursul sejururului pot aparea deranjamente stomacale; nu va impacientati, puteti folosi medicamentele locale care sunt eficiente in astfel de situatii
  • ·        Recomandam imbracamintea din fibre naturale (bumbac, in, etc), in culori deschise;
  • ·        Este indicat sa aveti la dispozitie palarii de soare, ochelari si incaltaminte usoara si inchisa ( nu sandale mai ales pentru vizitele in desert);
  • ·        Recomandam pentru femei, imbracaminte decenta (cu umerii acoperiti si fara decolteu), in zonele publice;
  • ·        Va recomandam sa folositi bani cash (Euro) pentru achizitionarea excursiilor optionale de la fata locului!
  •          Pe teritoriul R.A. Egipt sunt interzise folosirea dronelor și intrarea pe teritoriul acestei țări a autoturismelor cu tracțiune 4x4.

 Servicii neincluse în preț:

• Asigurari medicale  (obligatorii) si/sau storno (recomandate)

• Taxa de viza (se achita la aeroport in Egipt)

• Taxa de service pentru Croaziera pe Nil (OBLIGATORIE, se achita in Egipt)

• Late check-out pana la ora transferului

• Early check-in la sosire

• Infolierea bagajelor

• Bauturile alcoolice si nealcoolice la mese (exceptie regimul de masa all inclusive conform politicii fiecarui hotel)

• Cheltuieli personale, facilitati contra cost percepute de unitatile de cazare, excursii optionale, intrari obiective, bacsisuri.

• Tot ceea ce nu este mentionat ca fiind inclus.

Acte necesare:

• Pașaport cu două pagini libere valabil minim 6 luni de la data întoarcerii în țară (este acceptat pașaportul temporar).                   

Nota! Fus orar Egipt  = Ora Romaniei – 1 h  in perioada 27.03.2022 –29.10.2022. Fus orar Egipt  = Ora Romaniei  in perioada 30.10.2022 – 25.03.2023.

 

 

 
Hoteluri similare
Alte statiuni din Egipt